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건강을_유지하기_위한_나의_활동_-_주교재

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건강을_유지하기_위한_나의_활동_-_주교재 [2018/05/05 13:05]
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건강을_유지하기_위한_나의_활동_-_주교재 [2018/07/15 07:27] (현재)
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 Q. Many people put a lot of effort into keeping themselves fit. Is there anything special that you do to keep healthy? Tell me what you do, and explain why you do it. Q. Many people put a lot of effort into keeping themselves fit. Is there anything special that you do to keep healthy? Tell me what you do, and explain why you do it.
  
-I usually keep a watchful eye on what I eat in order to stay healthy. Since I’m the type of person who puts on weight easily, I need to exercise daily as well. My typical workout routine involves lifting weights at the fitness center for an hour and then hitting the treadmill for 30 minutes. I also go jogging along the river on the weekends. In addition to exercising, I avoid eating fried foods and sugary snacks. Instead, I prepare balanced meals that include lots of greens and whole grains. I’ve done this for about two years now, and it’s made a huge difference. My body stays at a weight that is perfect for my height. I also find that I’m in a better mood than I was before. I personally think that eating well and staying in shape has had a positive impact in many areas of my life.+---- 
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 +**I usually keep a watchful eye on what I eat in order to stay healthy. Since I’m the type of person who puts on weight easily, I need to exercise daily as well.**  
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 +My typical workout routine involves lifting weights at the fitness center for an hour and then hitting the treadmill for 30 minutes. I also go jogging along the river on the weekends. ​ 
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 +In addition to exercising, I avoid eating fried foods and sugary snacks. Instead, I prepare balanced meals that include lots of greens and whole grains. ​ 
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 +I’ve done this for about two years now, and it’s made a huge difference. My body stays at a weight that is perfect for my height. ​ 
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 +**I also find that I’m in a better mood than I was before. I personally think that eating well and staying in shape has had a positive impact in many areas of my life.**
  
 저는 건강을 유지하기 위해 보통 제가 먹는 것에 주의를 기울입니다. 저는 살이 쉽게 찌는 체질의 사람이라서 운동도 매일 해야 합니다. 제 일상적인 운동 순서는 헬스장에서 한 시간 동안 역기를 든 후 30분간 러닝머신을 이용하는 것입니다. 또 한, 주말에는 강을 따라 조깅을 합니다. 운동뿐만 아니라 저는 튀긴 음식과 설탕이 많이 들어간 간식 섭취를 피합니다. 그 대신 저는 채소와 통곡물이 많이 들어간 균형 잡힌 식단을 준비합니다. 저는 이러한 생활을 이제 거의 2년 째 해왔으며,​ 이는 큰 변화를 가져왔습니다. 제 몸무게는 제 키에 딱 적합한 무게로 유지 되고 있습니다. 또한, 저는 이전보다 더 기분 좋게 지내고 있다는 것을 발견합니다. 제 개인적인 생각으로는 잘 먹는 것과 몸매를 유지하는 것이 제 삶의 많은 영역에 긍정적인 영향을 미쳤던 것 같습니다. 저는 건강을 유지하기 위해 보통 제가 먹는 것에 주의를 기울입니다. 저는 살이 쉽게 찌는 체질의 사람이라서 운동도 매일 해야 합니다. 제 일상적인 운동 순서는 헬스장에서 한 시간 동안 역기를 든 후 30분간 러닝머신을 이용하는 것입니다. 또 한, 주말에는 강을 따라 조깅을 합니다. 운동뿐만 아니라 저는 튀긴 음식과 설탕이 많이 들어간 간식 섭취를 피합니다. 그 대신 저는 채소와 통곡물이 많이 들어간 균형 잡힌 식단을 준비합니다. 저는 이러한 생활을 이제 거의 2년 째 해왔으며,​ 이는 큰 변화를 가져왔습니다. 제 몸무게는 제 키에 딱 적합한 무게로 유지 되고 있습니다. 또한, 저는 이전보다 더 기분 좋게 지내고 있다는 것을 발견합니다. 제 개인적인 생각으로는 잘 먹는 것과 몸매를 유지하는 것이 제 삶의 많은 영역에 긍정적인 영향을 미쳤던 것 같습니다.
/var/www/wiki/data/pages/건강을_유지하기_위한_나의_활동_-_주교재.txt · 마지막으로 수정됨: 2018/07/15 07:27 저자 1.228.40.63